Home Nieuws Vaatwasser veroorzaakt brand in Stavenisse

Vaatwasser veroorzaakt brand in Stavenisse

689
0

Op dinsdagmorgen 15 januari omstreeks 04:15 uur is er in een woning aan de Boswei in Stavenisse brand uitgebroken.

Er was een vaatwasser in brand gevlogen. De brandweer van Stavenisse kwam ter plaatse maar de brand was al geblust door de bewoners.

Dankzij rookmelders werden de bewoners wakker. De 4 bewoners hadden rook ingeademd en kregen zuurstof toegediend door de brandweer en het ambulancepersoneel.

De ambulance uit Poortvliet heeft met assistentie van een andere ambulance de bewoners naar het ziekenhuis gebracht. De woning werd geventileerd en gecontroleerd door de brandweer.

Laat een reactie achter

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

3 × twee =