Team Marketing Tholen aan de slag met promotie- en acquisitieplan

Team Marketing Tholen is begonnen met de uitvoering van het promotie- en acquisitieplan van de gemeente Tholen. De bestuursopdracht uit 2016 richt zich op het aantrekkelijker maken van wonen, werken en/of recreëren in de gemeente Tholen. Het plan is ontstaan uit het proces Tholen Financieel in balans en richt zich op de langere termijn.

Met de totstandkoming van Team Marketing Tholen is de oriëntatiefase gestart om invulling te geven aan het promotie- en acquisitieplan. Dit doen zij in samenwerking met Stichting Tholen Beter Bekend. Team Marketing Tholen bestaat uit Edsco de Heus, Robin van der Reijnst, Jack Westdorp, Sandra Dekker, Dewi de Graaff, Cindy Hornstra, Hendrik Kieviet en Daan Frantzen. Het team is samengesteld op basis van de drie thema’s wonen, werken en recreatie en is aangevuld met inhoudsdeskundigen op het gebied van gebiedspromotie en (online) marketing.

Op termijn worden de plannen via een persbijeenkomst toegelicht.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

17 − 13 =