Gewonde bij brand in de Maartenshof

De brandweer van Sint-Maartensdijk werd op vrijdag 29 december rond 14:40 uur gealarmeerd voor een binnenbrand in verzorgingshuis de Maartenshof in Sint-Maartensdijk,

Nadat de brandweer ter plaatse was werd geconstateerd dat het vermoedelijk om een brandje in een prullenbak ging, de brand kon dan ook snel gelust worden waarna het pand met een overdrukventilator geventileerd werd.

Omdat één van de bewoners rook had ingeademd werd er ook aan ambulance naar de Maartenshof gestuurd. Het is onbekend of er iemand mee naar het ziekenhuis moest.
Alle bewoners werden door de BHV geëvacueerd naar de recreatiezaal van het zorgcomplex. Alle bewoners konden weer snel terug keren naar hun kamers.

Bron: 112markiezaten.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

17 + negen =